Algemene Leverings-
en betalingsvoorwaarden
1. Deze voorwaarden
zijn onvoorwaardelijk van toepassing op alle door ons geleverde diensten en
leveringen. Op alle opdrachten / overeenkomsten is het Nederlands recht van
toepassing.
2. Betalingen
geschieden per PIN of contant. Het is mogelijk de facturering via Famed te
laten verlopen, maar daar zijn kosten aan verbonden.
3. Wij behouden ons
het recht voor om, indien u in gebreke blijft, zonder nadere aankondiging
incassomaatregelen te nemen. Wij schakelen hiervoor een incassobureau en/of
deurwaarderskantoor in. De kosten hiervan komen voor rekening van de patiënt.
4. U dient zelf zorg
te dragen voor declaratie van de factuur bij de ziektekostenverzekering,
ongeacht of dit een ziekenfonds- of particuliere verzekering is.
5. Gemaakte
afspraken, mondeling dan wel telefonisch, kunnen tot 1 werkdag van te voren
geannuleerd of verzet worden. Wij behouden ons het recht voor afspraken die
zonder tijdige afmelding verzuimd worden of binnen 24 uur voor de afspraak
verzet of geannuleerd worden, in rekening te brengen, tenzij u zich kunt
beroepen op overmacht.
6. Indien u uw
controleafspraak verzuimt, wordt de eventuele vervangende afspraak alsnog in
rekening gebracht. Tenzij u zich kunt beroepen op overmacht.
7. Door u geplaatste
bestellingen (inlegzolen/orthesen, etc.) kunnen binnen 2 werkdagen na de
bestelling geannuleerd worden. De patiënt is gehouden alle door ons gemaakte
kosten te vergoeden. Indien wij na 2 werkdagen geen afmelding hebben
ontvangen dient u de betreffende bestelling ook af te nemen daar wij dan
meestal al bezig zijn met de produktie hiervan.
8. De materialen
voor Slippers / Zlippo’s worden in uw aanwezig besteld, u kunt deze
bestelling niet annuleren, daar het om maatwerk gaat. Bij het annuleren van
uw bestelling worden de gemaakte kosten in rekening gebracht.
9. U kunt geen
rechten ontlenen aan door ons verstrekte informatie voor wat betreft
vergoedingen van zorgverzekeringen, daar wij nooit 100% zeker zijn of deze
informatie actueel is. Uiteraard zullen wij wel proberen zo accuraat mogelijk
te zijn hierin. Wij adviseren u dan ook voor actuele informatie contact op te
nemen met uw zorgverzekering.
10. Te laat komen
betekent, zeker in drukke tijden, gewoon een nieuwe afspraak maken. Als het
niet zo druk is en ons werkschema laat het toe dan zullen wij proberen u
alsnog te helpen. Bent u op tijd dan hoeft u zich niet te melden en komen wij
u vanzelf halen. Bent u te laat dan kunt u zich het beste toch even melden
zodat we weten dat u er bent.
|